Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oram

A teď mě řekněte,

který systém je opravdu správný?Komunismus?základní princii demokratického centralismu,řízený jednou stranou a vlastně rovnostářství,Kdo řve v tomto systému?

Kapitalismus?soukromé vlastnictví,volná soutěž,a nenazvu to vykořisťováním,ale participací na levné pracovní síle.Kdo zde řve nejvíc?Ale jedno mají systémy společné a to že někdo řídí stát,určuje zákony a hlavně se přiživuje a vzniká tak korupční prostředí.Znali jsme jej za komunistů a známe je i teď.Takže co jedinné zbývá?Vrátit se ne strmy.Ale to asi nikdo z nás nechce.A nebo co takhle zrušit všechny strany,všechny hnutí svazy a organizace a to by byl pěknej mazec co?Prostě Švejkovina a v tom jsem autora pochopila,protože se jako národ stále tak chováme.Jedna paní povídala,a už mám názor,někde jsem četl a už mám názor.Je mě jasné,že KSM se jen tak lehce nevzdá,odvolá se k ústvnímu soudu a ten třeba rozhodne o zrušení usnesení a to pak bude fakt na palici,nemyslíte?

0/0
22.3.2008 12:46

v nouzi každý franta dobrý

Jo, jo tu knížku jsem četl

Začíná:

"Tak nám zabili Ferdinanda", řekl posluhovač paní Mullerové, která opustiv před léty vojenskou službu, když byla definitivně prohlášena vojenskou komisí za blbku, živila  se prodejem psů, ošklivých nečistokrevných oblud, kterým padělala rodokmeny.

"Kterýho Ferdinanda, pane Švejku?" otázala se paní Mullerová.......

To je šílená blblost, co?

Chlape, když jsi četl jenom Čtyřlístek, a to jen ty obrázky bez bublin, tak se nesnaž bý tzajímavý.

0/0
22.3.2008 9:35

rezjir

Upozornění

Ten paragraf  o hlásání národnostní, rasové, náboženské či třídní zášti nebo zášti vůči jiné skupině osob" by měl být použit především vůči antikomunistům, tedy senátorům Mejstříkovi atd., nebo ti hlásají zášť vůči "jiné skupině osob", tedy komunistům. Dívím se, že přislušné orgány nejsou v akci.

Ale nechápu, co to je třídní zášť. Ono existují nějaké třídy? Viděl to kdy někdo? Legrace je, že nám v tom paragrafu tím či oním ¨způsobem vylézá na povrch nějaké kolektivistické myšlení.   

0/0
22.3.2008 7:12

Todd Berrtuzzi

Re: Upozornění

Nebo proti policii . Ti hlásají nenávist proti vrahům a pedofilům , co ty kriple ? Přestaň tady zápasit s logikou a mazej si připravit montérky na úterý , holoto.

0/0
22.3.2008 8:31

rezjir

Re: Re: Upozornění

Chcete-li tím říci, že celý ten paragraf je na hlavu, souhlasím. Ale vrazi nejsou skupina.

0/0
22.3.2008 10:32

Bronislav Šimoník

Re: Re: Re: Upozornění

Ale jsou a dokonce organizovaná a mají sekretariát v ulici Politických vězňů, to je taky pěknej paradox....

0/0
22.3.2008 11:35

billis

Re: Re: Upozornění

;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
22.3.2008 20:55

ptasek

Švejk se v hrobě obrácí

Josef Švejk by jistě nic takového nepravil a pokud by k té věci něco

pravil, tak jedině to, že by vyjádřil nad počinem soudu radost. ;-) On byl totiž ke státnímu aparátu a jeho konání loajální. Alespoň navenek.:-)

Jinak zkazil jste mi svým článkem celý den.:-( Opět jsem si uvědomil, že zde není stále bezpečno. A to máme pořád největší strach z muslimů a doma, na vlastním dvorku, si pořádek stěží udržujeme.

0/0
22.3.2008 6:58

halohalo

Legalizované okrádání

občanů v pracovním procesu, tím že dostávají nízké mzdy není nepřímé násilné převzetí majetku? Nemůže to vést k myšlenkám na "revoluční převzetí kapitálu"? Čili jen k navrácení majetku o který byli zaměstnaní lidé okradeni? 8-o

0/0
22.3.2008 3:23

POToole

Re: Legalizované okrádání

Ve kterem socialistickem zrizeni presne se plati ci platilo vice delnikovi nez u kapitalistu? Za socialismu u nas, v Sovetskem Svazu, v Cine nebo na Kube? Vzdyt jste smesny, jenom poukazujete na to, kdo byli a jsou nejvetsi zlodeji!

A navic propagujete trestne nasilne ciny, coz je protizakonne. Takze si ty kecy nechte pro sve stejne inteligentni soukmenovce...

0/0
22.3.2008 4:03

billis

Re: Re: Legalizované okrádání

Asi sem zabloudil z Halonovin, rypacek ruda...;-)

0/0
22.3.2008 5:08

halohalo

Re: Re: Re: Legalizované okrádání

Kde nahrabali kapitalisté miliardy? Tím že legálně okrádají svoje dělníky a zaměstnance. A zde vlastně násilné okrádání začíná. To, že se to okrádaným nelíbí  je praktikované všude po celém světě. Budete jim muset vysvětlit jak toto okrádání není okrádání, ale milodary, které jim zaměstnavatelé ze svého "poctivě" získaného majetku dávají. Nasměrujte svoje třeskuté, citově zabarvané  výkřiky směrem na západ, i do USA a podívejte se jak i tam k stále většímu okrádání dochází a jak i vyšší příjmové skupiny se ze mzdami propadají. Že kapitalisti sami vypouštějí Marxova džina z lahve je naprosto zřetelné. Pokud to nevidíte je to vaše politická slepota. ;-DNějak vám uniká, že v Německu (jak západním tak i východním) i jinde začínají získávat body komunisti. Je jasné, že pro stát je mnohem nebezpečnější KSM, než hajlující chlapci, hlídaní policií, aby se jim nic nestalo.

0/0
22.3.2008 7:15

rezjir

Re: Re: Re: Re: Legalizované okrádání

Celé dějiny civilizace vlastně spočívají v tom, že se nad přirozeným právem, založené na právu na sebeobranu,  vytvořila soustava smluvního práva, která ty či ony způsoby loupeže, způsoby obohacování vyhlásila za nepostižitelné, někdy dokonce hodné ochrany, viz instituce otroctví.

     Prostě smluvní právo vymezuje ty případy, kdy se jedná o sebebranu a kdy ne.

A fakt jaký je rozdíl v tom, ukradne-li vám něco soukromník a ukradne-li vám něco stát jménem proletariátu, národa atd.

0/0
22.3.2008 7:21

halohalo

Re: Re: Re: Re: Re: Legalizované okrádání

Proro ihned posametu se začaly objevivat výkřiky o nedotknutelném vlastnictví. Komunisti, kteří převzali moc, se už dopředu bránili a vytvářeli atmosfétu nedotknutelnosti majetku. A aby je dnes mohli zase o majetek připravit mladí komunisti z druhé vlny to nemůžou dopustit. ;-DJe to boj o moc mezi mladými a starými komunisty, kteří si po sametu nahrabali.

0/0
22.3.2008 7:50

POToole

Stanovy jsem si precetla,

a se zrusenim souhlasim. "Revolucni prevzeti kapitalu" v prekladu znamena "nasilne" (trestny cin) "ukrast" (trestny cin) majetek druhych. Pokud organizace propaguje ciny, ktere jsou v rozporu s nasimi zakony, stavi se tim sama mimo zakon. Stejne by se melo pristupovat v pripade dalsich, kteri propaguji protizakonnou cinnost.

A mate pravdu, pri cteni jejich nazoru cloveku opet beha mraz po zadech...

0/0
22.3.2008 2:35

rezjir

Re: Stanovy jsem si precetla,

Aby něco šlo ukrást, tak to musí reálně existovat. Vy jste viděl kdy nějaký kapitál? To je pouhá chímera!!! Je to asi tak, jako byste chtěl hovořit o krádeži Boha, kdyby si dal někdo do programu "revoluční převzetí Boha".

A to že tato vláda a parlament schválily zavedení poplatků ve zdravotnictví, což je evidentně v rozporu s ústavou atd, není protizákonnou činností?

0/0
22.3.2008 7:16

Todd Berrtuzzi

Re: Re: Stanovy jsem si precetla,

Jistě demente. Kapitál je třeba výrobní závod . :-P

0/0
22.3.2008 8:30

rezjir

Re: Re: Re: Stanovy jsem si precetla,

Není. To je majetek.

0/0
22.3.2008 10:33

pavel 99

Re: Re: Re: Re: Stanovy jsem si precetla,

výrobní závod je ovšem majetek;-D

0/0
22.3.2008 11:31

jeste asocialnejsi grupa

Re: Re: Stanovy jsem si precetla,

tak ja napriklad svuj majetek shledavam pomerne viditelnym ... barak, podil na cinzovnim dome, nejake ty akcie ... chcete snad rict, ze nic z vyse uvedeneho ve skutecnosti neexistuje, ze je to pouze nejaky prelud ? ;-D

0/0
22.3.2008 18:28

haloradio

Re: Stanovy jsem si precetla,

Tak, tak. Stejnou řeč vedl i jistý Adolf Schickelgruber alias Hitler a snad víte jak dopadl?  Sebevražda v podzemním bunkru, v  rozvalinách hlavního města Tisícileté říše nad nimiž zavlál Rudý prapor. A mladí ten Rudý prapor nyní vytáhli z bláta, kam jej zahodila stará, zkorumpovaná generace. Vyčistili jej a pozvedli k Slunci. Je na něm dělnická krev, krev komunardů, krev  vítězů Velké vlastenecké války. Je to posvátný prapor všech utiskovaných. Takže jen si dál mumlejte kancléřovi deformované mantry - kdo seje vítr, sklidí bouři!

0/0
22.3.2008 10:29

POToole

Re: Re: Stanovy jsem si precetla,

Pane, Vy jste tak blbej az to boli. Tyhle kecy plati mozna na ty Vase senilni duchodce a par pubertaku, kterym se nechce delat. Ptam se znovu - kde ma delnik vyssi zivotni uroven - V Cine nebo v Cechach?

Kazdy vi, ze vam (komousum) jde jen o to zabrat koryta a tak oblbujete, jste smesnej!

0/0
22.3.2008 18:39

svetak

Trosku zmatene, ne ?

Trosku to mate pomichane ... tak co vlastne chcete ? Zakazat zlocineckou organizaci (v jedne casti rikate ano), nebo jim dat moznost existovat a hlasat svoji demonickou ideologii (zakazani povazujete za spatny vzor a nesouhlasite s nim) ?

Nenapadlo Vas, ze proste komuniste nebyli zakazani z prosteho duvodu - ze i nadale sedi na vlivnych mistech politicke a ekonomicke hirearchie ?

0/0
22.3.2008 2:23

POToole

Re: Trosku zmatene, ne ?

A to je ten problem, ruka ruku myje. A oni stale skodi, kudy chodi, hraji si na partyzany a oblbuji nase deti, ktere si uz na "vydobytky socialismu" nepamatuji...

0/0
22.3.2008 2:38

Rendík

Re: Trosku zmatene, ne ?

Autor jen na vysvětlení v :l.části vymezit zákon o propagaci a hlásení se k zločineckejm organizacím a dát tak šanci komunistům se transformovat v demokratickou stranu a veřejně se zříci ideologie M-L . Pokud to neudělají,tak pak zakázat jako celek z důvodu nedemokratických postojů. Jednak by nemohli řící nic o totalitě demokratických stran,zejména pak často používaná modrá totalita, za druhé bychom viděli o co jim doopravdy jde a že jsou stejní jako jejich mladší soudruz,jen to tiše tají a za třetí by asi pak neměli tolik přisluhovačů.

0/0
22.3.2008 3:10

billis

Re: Re: Trosku zmatene, ne ?

Ja bych na to necekal, casu na to meli dost -18 let - cela ta leta si na to nenasli cas, celou tu dobu jsou tady protiustavne. Takze zrusit, tot vse.

0/0
22.3.2008 3:18

halohalo

Re: Re: Re: Trosku zmatene, ne ?

Jenže potíž je v tom, že komunistické geny a viry jsou nezničitelné. Pokud lidem kapitalisti soustavným okrádáním dělníků oslabí jejich imunitní systém, geny a viry se opět probudí. Viz okolní Evropa. Něco jako skrytá rakovina, která dřímá v každém. Ařece nedopustíme, aby dnešní mladí komunisti okradli ty staré předsametové, kteří si po sametu nahrabali a hrabou. Tam je hlavní důvod zrušení KSM. ;-D

0/0
22.3.2008 7:22

rezjir

Re: Trosku zmatene, ne ?

Uznejte sám, že zákazat hlásání nějakého názoru je kontraproduktivní. Potom je totiž bin Ladin v právu, požaduje-li po evropských státech zákaz karikování mohameda.

0/0
22.3.2008 7:23

pavel 99

Re: Re: Trosku zmatene, ne ?

možná byste měl ve výkladovém slovníku nastudovat význam slova "názor" a odlišit jej  od navádění k trestnému činu, nebo dokonce plánování trestného činu. Ještě jsem neslyšel (možná Váš nápad využijí), že by bankovní lupiči, plánující přepadení banky se obhajovali právem "svobodně hlásat své názory na vlastnictví peněz v bankovním trezoru".

0/0
22.3.2008 11:58

rezjir

Re: Re: Re: Trosku zmatene, ne ?

Tak to bychom museli zakázat i tu slavnou píseň z té Brechovy hry. "..má nože a z těch nožů jde strach..." Názor na vlastnictví peněz můžete mít jakýkoliv, dokud se nepoküsíte ukrást. A soud rozhodne, zda-li váš čin je v pohodě.

0/0
22.3.2008 17:36



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.