Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr1234

slabý článek

budeme vypisovat referendum jestli se mají vyznamenat bratři mašínové. Tak zaplatíme z daní přes miliardu (náklady na referendum). Tleskám, o každé blbost polezem k urnám

0/0
17.3.2008 9:52

bilyhavran

ad referendum

Několik příkladů:

Co takhle vyhlásit referendum na to, kolik mají brát poslanci? Nebo referendum jestli chceme p. Paroubka či Topolánka v politice nebo v dolech? Nebo jestli rozpustíme armádu? Nebo kolik hodin ročně má odučit učitel? Nebo jestli nezrušíme sociální dávky pro romské etnikum? Ono jakékoli referendum týkající se romského etnika by bylo zajímavé. A co takhle referendum jestli zrušíme ODS? Nebo jestli zrušíme ČSSD? Nebo jestli zrušíme jinou politickou stranu? Co takhle referendum k tomu, jaký plat mají mít odboroví předáci? A co referendum o zkrácení pracovní doby? A tak bych mohl pokračovat dál.

Co Vy na to, pane autore?

0/0
17.3.2008 7:01

pumpas

ref

Vyhlásil bych referendum jestli má pivo stát 20 nebo deset korun a rohlíky pro důchodce zdarma. Aby vláda věděla co si lidé myslí a co má dělat.

0/0
17.3.2008 0:51

Majklova_proxy

Platby u dochtora?

No, nekde asi bude chyba.

Pred mesicem jsem mel zanet hlasivek, velmi neprijemne. Nasledovala navsteva u doktorky, 30 Kc vypalneho, totez na ORL, totez v lekarne + neco za leky - ale kdyz jsem si pak deset dni ambulantne chodil pro svou slehu, nikdo po me uz nic nechtel.

0/0
16.3.2008 22:20

Rendík

Re: Platby u dochtora?

Tak jste chodil/a/ ke správným lékařům,tady co popisuji to není jediný příklad.

0/0
17.3.2008 0:14

Majklova_proxy

Re: Re: Platby u dochtora?

Chodil.

0/0
17.3.2008 4:45

jondr

Referendum

na poplatky pro děti a důchodce, to by bylo unikum. Autor je opravdu velký srandista.

0/0
16.3.2008 22:20

Johan4

Protože

nehodovost na našich silnicích vzrůstá, navruhuji další bod do referenda - zrušit nebo pozastavit Newtonovy zákony.

0/0
16.3.2008 22:05

Velká hlava - více multikulturní

Re: Protože

na to bych se zeptal odborníka, na fyziku je to jednoznačně starosta Trokavce;-D

0/0
16.3.2008 22:11

NáhodněProcházející

Referenda...

Ano, chceme referendum ke vsemu. Referendum kazdou sobotu a prvni nedeli v mesici. Chceme rozhodovat o vysi poplatku, zda poplatky ano ci ne, zda duchody ano ci ne a kolik, zda socialni davky ano ci ne a kolik, zda dane ano ci ne a kolik....

Jen nevim, jestli nam potom neni ta parlamentni demokracie tak trochu k prdu? Proc si pak platit sve volene zastupce? 8-o:-)

0/0
16.3.2008 21:55

Velká hlava - více multikulturní

NE REFERENDU

lůzo, jsi pro rozhodování příliš hloupáXXX

0/0
16.3.2008 21:54

Yeback

Re: NE REFERENDU

Pokud je daňový poplatník dobrý na to, aby platil daně, je dost dobrý i na to, aby rozhodoval o jejich využití. Stát tvoří jeho občané, daňoví poplatníci, nikoli politici.

0/0
16.3.2008 22:01

NáhodněProcházející

Re: Re: NE REFERENDU

Souhlas, bavime se o danovem poplatnikovi. Proto by ti, kteri dane neplati, ci od statu vice berou nez vkladaji, nemeli o nicem rozhodovat :-)

0/0
16.3.2008 22:04

Yeback

Re: Re: Re: NE REFERENDU

Pokud je to demorkatický stát tak, by o něm měli rozhodovat všichni, pokud z něj budeš vyčleŇovat určitou skupinu lidí, bude to totalita. ;-)

0/0
17.3.2008 15:16

Velká hlava - více multikulturní

Re: Re: NE REFERENDU

jebáku, OPAKUJI, lůza je příliš hloupá, aby o sobě rozhodovala. Ani na tvůj názor není nikdo zvědavej. Nebo si myslíš, že o důležitejch věcech můžou rozhodovat jebáci???[>-][>-]

0/0
16.3.2008 22:09

Yeback

Re: Re: Re: NE REFERENDU

Nech si vypustit přebytek mozkomíšního moku - nebudeš mít tak velkou hlavu a možná ti to začne i myslet - když si nasadíš čepici. (Y)

0/0
17.3.2008 15:15

Majklova_proxy

Re: Re: NE REFERENDU

Obcane rozhoduji ... prostrednictvim volenych zastupcu. Tot podstat zastupitelske demokracie.

Zavadet demokracii primou by v soucasne situaci dopadlo katastrofalne. Jeste hur, nez to dopada ted.

0/0
16.3.2008 22:13

Yeback

Re: Re: Re: NE REFERENDU

Bylo by skvělé, kdyby ti "volení zástupci" byli k zastižení v úředních hodinách ve svých senátorských a poslaneckých kancelářích. Ale co bychom po nich ještě chtěli, za ty prachy...:-P

0/0
17.3.2008 15:14

ovoce.zelenina

Dokud

bude léčení zcela zdarma, dotud se bude léky velmi plýtvat. Důchodkyně zamění lékaře za zpovědníka svých rodinných problémů a budou zdržovat opravdové marody. Navrhoval bych veškerou léčbu do 6 let a nad 75 let za léky, pobyty atd nutně zdarma!! Jinak radar ano, přímou volbu presidenta s vyššími pravomocemi ano, Mašínům řád ano, referendum v době, kdy se vláda trošku snaží spořit a vyčúraní lidé chtějí vše ihned a zdarma, považuji za zcela  nemožné, bohužel. To by zde muselí dýchat jen lidé na úrovni a ne uječení polo-- a total-bolševici.

0/0
16.3.2008 21:47

Yeback

Re: Dokud

Ano, vláda se snaží spořit na úkor daňového poplatníka, zatímco si paní Topolánkova vozí pozadí ve vládních vozidlech. Rv

0/0
16.3.2008 21:50

Stará kára

Dnes vím, že referendum ne

Byl jsem až donedávna jednoznačným přívržencem referenda. Nejsem jím od okamžiku, kdy maďarská opozice (("pravicová")  populisticky navrhla referendum typu "poplatky u lékaře ano - ne". Výsledek je dopředu jasný. To zítra lze vymyslet referendum "daně ano - ne". A i když daně nejsou novinkou, dovedete si představit výsledek?

Proč navrhujete referendum jen pro poplatky pro děti do 18 let (a jak je ekonomicky zdůvodněna tato hranice?); proč nenavrhujete též pro seniory nad 70? A proč ne vůbec pro důchodce? A konec-konců: proč nenavrhujete referendum o zrušení poplatků vůbec? O co jde? O pár desítek ušetřených miliard? Vždyť stát dluhy neplatí!!!

0/0
16.3.2008 21:39

wopi

kde se pořád bere ta pověra

že všichni lidé můžou rozhodovat o složitých problémech, jejichž podstatu spousta prostých občanů ani nedokáže pochopit - je to stejná logika, jako ptát se ve vsi v referendu, jeká antibiotika dát Frantovi na určitou nemoc... proboha Rv

0/0
16.3.2008 21:35

Yeback

Re: kde se pořád bere ta pověra

Vzhledem k tomu, že většina antibiotik je tzv. širokospektrých a že se mastí ve většině případů na slepo, tak je úplně jedno, jaká ATB franta dostane. :-P

0/0
16.3.2008 21:49

Majklova_proxy

Re: Re: kde se pořád bere ta pověra

Ze Vy mate doma par nacatych baleni po babicce? Clovek tak usetri za navstevy u dochtora, hm?

0/0
16.3.2008 22:10

gadun

taky jinak

zkusme to opacne. Jsem diabeticka, drive jsem odchezla od lekare s recepty, na ktere jsem doplacela cca 350 KC, v patek jsem za stejne leky zaplatila 95 KC, jelikoz jde o tri polozky na receptu, tak v podstate jsem platila jen poplatek, leky zdarma, ty same. I tak vypada reforma

0/0
16.3.2008 21:34

wopi

Re: taky jinak

no právě, jsou to tendenční nerozumné pindy

0/0
16.3.2008 21:37

Rendík

Autor-odpověď

Bohužel se jednalo o moji vnučku,tak popisuji to podle pravdy.Nikdo se ji na nic neptal,jen zaplaťte a co má matka v takovém případě dělat,když se jedná o nemocné ditě.Zaplatí,že!!!a nechat to prošetřit?Bylo by to vůbec k něčemu,kdo by se s tím zabýval a lékař má vždy pravdu.A o přídavcích na děti mě ani nemluvte,jak se určují a kdo má na ně nárok.Nikoho nezajímá,že má hypotéku na byt.podpora mldým,nikoho nezajímá kolik platí nájem,energie a další poplatky,prostě na ně dle úřadů nemá nárok.Prostě podpora mladým, samoživitelkám v tomto státě je super!!! Můžete namídnout,že nemusela si brát Hpotéku a kde má podle Vás bydlet???

0/0
16.3.2008 21:34

H. Mlet

Re: Autor-odpověď

Tak určitě by se tím podnětem někdo zabýval.

Nepovažuji za správné, když si někdo jaksi automaticky "nárokuje" podporu státu. Jsou to veřejné peníze a měly by sloužit jenom těm, kteří se o sebe z důvodu nemoci nedokáží sami postarat a jsou bez rodiny a příbuzných, kteří by jim mohli pomoci.

0/0
16.3.2008 21:39

Stará kára

Re: Autor-odpověď

Naše daně se vám zdají malé (ať už přímé či nepřímé)? Vyšší poplatky může stát platit jen z našich daní. On stát ručičky (aby se jimi živil) nemá, víme?

0/0
16.3.2008 21:41

H. Mlet

Jsou jenom 2 možnosti

1) Popsané návštěvy neodpovídají pravdě

2) Popsané návštěvy odpovídají pravdě a postup lékaře/lékařů nebyl správný a Vy ho můžete dát prošetřit.

Další věcí je, že na dítě  popsaná samoživitelka  určitě pobírá z veřejných peněz přídavky, které výrazně převyšují popsané výdaje.

0/0
16.3.2008 21:21

rezjir

Pokud ta paní s dítětem

"za každou návštěvu, při které se na dítě lékař ani nepodíval, jen sestra ji píchla v přípravně injekci zaplatila 30,-Kč", šlo v nejlepším případě o dobrovolný sponzorský příspěvek. Za injekci se zkrátka neplatí.  I když moje maličkost právě toto považuje za nesmysl.

0/0
16.3.2008 21:10



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.