Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sany

6. 3. 2008 21:05
Vážený

Nerozumíte tomu a ještě se tím chlubíte. Zábavné! Pro upřesnění, vládní koalice má smlouvu a je založena na primární shodě, to je buď  třeba dodržovat, nebo to ukončit.

0 0
možnosti

Rendík

7. 3. 2008 13:29
Re: Vážený

ještě že je tu někdo,kdo rozumí všemu.Nejsme ztraceni,není na tom ten náš stát tak blbě,až budeš primárně kandidovat,máš můj primární hlas v těch primárkách

0 0
možnosti

Keny

6. 3. 2008 12:05
...ta čeština :-(

"staré lidové rčení používali už naše babičky, když tím vlastně vyjadřovali..."

Stejná hrubka dvakrát za sebou - to už není překlep, že?

Babičky jsou ženy, takže POUŽÍVALY a VYJADŘOVALY :-PRv

0 0
možnosti

Rendík

7. 3. 2008 13:33
Re: ...ta čeština :-(

Vážený Keny a všichni ostatní uznávám svoji chybu,už jsem to oravil,já nevím jak ostatním,tak mě dělá potíže /píši dvěma prsty / dělat dvě věci,přenášet myšlenky přes tyto dva prsty na počítč a ještě přemýšlet nad pravopisem.Pokařdé si to musím přečíst a opravit chyb.Je to děsné.Tady jsem chvátal a nestačil to přečíst.Sorry omlovám se ještě jednou

0 0
možnosti
L

štěstí

6. 3. 2008 4:34
Naštěstí už ČR nebude dlouho existovat.

Jinak by ten hnus a svinstvo pokračovalo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2317x
rád sportuji,dnes již ale gaučing, a tak přemýšlím o věcech kolem nás a které mě dokážou zvednout adrenalin

Václav Šmíd zemřel 27.5. 2008

Seznam rubrik